Indretning af showroom
Formålet med et showroom er at vise jeres virksomheds ansigt udadtil og vise kunderne det aller bedste, I har at byde på. Uanset om I skal bruge et showroom, der skal være stationært, eller som skal kunne være dynamisk og nedtages og bruges til f.eks. messer, så er det væsentligt at tænke sig om fra begyndelsen, så I får det bedste, både I og jeg har at byde på.
Vis jeres vision med et showroom
Vis værdier og visioner med et showroom
Et showroom er en rejse gennem jeres produkter, som skal inspirere til kreativitet og gøre det let for gæsten at sætte jeres produkter og ydelser i kontekst til kundens behov. Derfor er det både vigtigt, at rummet giver en god fornemmelse, og at alle elementer spiller rigtigt sammen til den helt rigtige fortælling. Det er vigtigt at tænke over materialevalg, farver, teksturer, belysning, design og opsætning, så helheden og det store billede giver en god og sammenhængende oplevelse.
Bag maskineriet hos Albechs står jeg, Kim, og det er mig, der rummer idéerne i tæt samarbejde med dig. Så skal jeg nok sørge for processerne og produktionerne, når I overleverer projektet til Albechs.
Hugo Boss showroom
” I jeres showroom skal jeres kunder, både nye og gamle, inviteres ind, og de skal
– Kim Albech
få det rigtige indtryk, når de møder jeres produkter. “
Lad os komme i gang med jeres showroom
Du er altid velkommen til at kontakte Albechs
Jeg har mange års erfaring med at skabe showrooms, specialinventar, belysning og meget mere baseret på jeres drømme og tanker – jeg sammensætter moodboards og er med i hele designfasen, så I er trygge ved at overlade jeres showroom til mig. Hvis I har kaffen, så har jeg resten.
Ring til mig på +45 41 99 83 84 eller send en mail til [email protected], så tager vi en snak om, hvad jeres showroom skal kunne, og hvordan jeres identitet bliver det samlende element.
Bugatti hos Gubsø Garage